Bokat och klart

Nu har jag äntligen bokat alla alla bussar. tåg och flyg som behövs för att ta mig hela vägen från lilla jönköping till lilla island.
För dig som inte vet så ska jag till island för att jobba där en månad. Kommer jobba med hästar. kommer bli allt från att mata till att rida och hämta hem hästar från de stora ängarna.
Väldigt anorlunda mot vad man gör hemma men det är det som lockar lite att få göra något helt annat ett tag.
är lite spänd på vad alla kommer säga på lördag då jag kläcker min lilla hemlighet. Hoppas iallafall att det bli en hejdundrans fest så man får ett härligt hejdå att minnas när man är borta!
Nu är de dags att sova
Peace out!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0