En vecka kvar, sen bär de av!

Idag blev det bestämt att jag åker till island om exakt en vecka.
Har inte bokat flyg eller bus men de fixar jag imon.
 Är så pirrig över att de blev av! hela kroppen sprudlar av glädje. WOHO!
 Än så länge är de få som vet som typ min mor & far. mina kära arbetskamrater och jag.
På lördag har vi ordnat lite fest vilket började som grillförfest men som kommer sluta i att jag kläcker den goda nyheten! Alla kommer bli lagom chockade tror ja eftersom detta är väldigt oväntat. men förhoppningsvis glada för min skull!

Så till resans ära har ja skapat denna blogg för att mina nära och kära inte ska kännas så otroligt långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0