13 dagar

Nu är det bara 13 dagar kvar på min vistelse här på island. Linnea åker redan på måndag, det kommer bli lite ensamt! Snart kommer hennes mamma också, ska bli trevligt att träffa henne. Ida har vi ridit alla precis som vanligt. Stigani och Kolka var lite trötta efter igår.
Sen red jag Vera och hon passade hela tiden. Det är ju inte som att rida pass på Haleggur (Bettinas & Emmas 1:a klass hingst) precis. Hon är ju inte hälften så snabb eller kraftfull men det är härligt så härligt. Hon är lite grym ändå.

Ikväll blir det Eurovison och sen hettepotten. Alltid lika gött med lite varm hettepotte på kvällningen innan man ska sova.
Ska nog erkänna också att jag börjar få lite hemlängtan, eller jag saknar alla där hemma men jag trivs så väldigt bra här med!

Jofridur har inte vart hemma på hela dagen. Först var hon och Gudny i Reykjavik sen skulle Gudny jobba så hon passar Aron till Gudny kommer hem.

Och Bettina hälsa Catrine att jag köper ett sånt träns till henne om jag är där igen! Hör av mig så fort jag gjort det.

Hoppas alla där hemma har det bra!



Emma

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Åhhh glad jag blir. Håller tummarna nu! Vad snäll du är. Får du verkligen plats med allt när du ska hem? Precis kollat Eurovision nu. Island på andra plats, den var klart bättre än Sverige. Kanonfina bilder du har tagit. Ha en bra dag och fira andra platsen nu!!!!! Kram/Cathrine

2009-05-17 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0