2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar till vi åker hem. Förra veckan längtade jag faktiskt hem lite granna men nu känner jag att jag skulle kunna stanna 1 månad till utan problem. 
Vi har satt stolp 2 dagar i rad och är rätt säker på att vi kommer göra det imon igen. Hingsten som kommer hit måste ha en hela hage. Han är jättesnygg, en brun ståtlig hingst.
Efter att vi satte stolp så åkte vi till Borgarnes för Gudny skulle klippa sig och så skulle vi fixa lite grejer till Jofridurs resa. Gudny blev jättesnygg ihåret. Innan hade hon väldigt långt hår men nu är det kort kort. Mycket snygggt! Sen skulle jag och Jofridur bada men typiskt nog var badet stängt så vi tar hettepotten hemma nu istället.
Catrine, nu har jag köpt ditt kära träns så du kan vara lugn. Och du får det så fort jag kommer hem så om 2 dagar. Tror det kommer passa jättebra på Litla-Min.  ;)

Ska bli tråkigt att lämna alla underbara hästarna. Får väl hoppas att jag kommer tillbaka snart!

Nu är jag helt slut så nu ska jag äta och sen slänga mig rakt ner i varma potten

Godnatt

Emma


Stigandi



Jag och Tjaldur



Slår klackarna i taket på stranden


Kommentarer
Postat av: www.norrbackensislandshastar.se

Ja snart står ni på Svensk mark igen skönt eller??du kommer säkert att sakna allt så du börjar väl som Emma E att pendla fram och tillbaka till Island=)

2009-05-27 @ 16:11:40
Postat av: Anonym

Åh tack vad du är gullig..kanonsnällt..Åker till Stockholm imorgonbitti, hemma igen till helgen. Bara säga till när du är hemma. Är ju skyldig dig lite nu. Kul och höra om din härliga månad också.´Njut nu det sista..Kramkram

2009-05-27 @ 22:27:28
Postat av: Cathrine

Oj glömde skriva namn/Cathrine

2009-05-27 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0