Borgarholt

Nu har vi precis kommit hem från idolkväll hos helgas kusiner. Anna-Lhin och Hrafna är i final. innan idag var vi i Borgarholt hos unghingstarna. Fick massa fina bilder på Villingur som ni ville ha där hemma. Det var två tjejer med oss som skulle ta kort på en häst de va intresserade av.
Den här lille Krabaten



Sen när de hade tagit massa kort så skulle vi sära på dem i två hagar vilket gick jättebra till en början, sen när vi var klara så ser vi en liten Villingur som trycker sig igenom stänget och genom taggtråden och sticker till de andra hästarna. Så då var det bara att börja laga stänget och försöka hitta honom. Allt gick rätt bra till slut men de tog lite tid. Vi fick in honom till sin hage och han lugnade sig lite. Men hans namn passar honom verkligen för betyder inte Villingur vild!?





När vi kom hem från Borgarholt då tog vi en liten ridtur också. Först red jag härliga Stigandi som var lite trött idag men försökte ändå köra race i slutet med Kolka. Sen red jag min drömhäst Freyja. Är så kär i denna häst, hon är helt otrolig och man svävar när hon lägger av i galopp. Jisses vilken fantastisk häst!

Linda jag kommer snart hem juh. Bara lite mer än 2 veckor kvar kan man säga. Tiden kommer gå jättefort!! Saknar dig med!

Nu ska jag läsa i min underbara bok och sen sova. GODNATT!

Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg han blivit Villingur han måste ju leva upp till sitt namn som Emma E gav honom Nu ska vi åka till avelsvisningarna i Vaggeryd så ha det bra

2009-05-09 @ 08:43:43
URL: http://www.norrbackensislandshastar.se
Postat av: Anonym

Hahaha..låter som Villingur passar in på Norrbacken. Ska säkert ut och inspektera byn sen. kram.

2009-05-09 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0