Första dagen

Då var första dagen slut och måste säga en väldigt skön dag ,inte alls så mycket arbete som jag förväntat mig.
Har haft rätt mycket dötid så jag och Linnea (linköpingstjej) tog en sväng med hästarna. Mycket skönt. Sen visade det sig att 4 andra hästar skulle ridas så då var det bara att ta tag i det med. Gudny var här på besök och lämnade av Aron-sölvi som vi lekte med.




Vill passa på att tacka johanna för min lilla ögonsten här som jag fick innan jag åkte. Bullen är hans namn, sover med den jämte mig så känner jag mig hemma!



Vill också hylla mina abetskamrater som ordnade så att jag kunde åka hit! ni e guld. TACK!!
Antar att alla ni där hemma är ute och festar som galningar medan jag alldelles strax ska gå och lägga mig. Gisli kommer hem imon så då blir de hårt arbete.
Ha en helt underbar kväll och festa lite åt mig med.

Här kommer lite bilder på hur det ser ut där jag bor och runtomkring





God Natt Allihop

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0