solig dag

Idag har det varit en händelserik dag. Vi började med att rida som vanligt. Det var mycket trevligt i den härligt varma vårsolen! Sen longerade Gisli Furda som inte riktigt ville och stegrade sig och sedan föll bakåt. Såg ut somm hon gjorde nån cirkus volt elle så. Har en jättebra film på det men jag lyckas inte lägga upp den vilket är lite tråkigt.
Idag har vi grillat också -Lammkottletter, inte helt fel!

Sen har jag hjäpt Gisli sko några hästar också. Efter det åkte vi till stranden det vara bara det att det var typ sankmark så vi fastnade där och bilen sjönk rätt rejält så Atli fick komma med bärgningsbilen och dra upp oss.




Men vi fortsatte mot stranden och det var riktigt härligt där med alla stora vågor!


 

Jag och Linnea skulle såklart gå ut längst ut så Linnea blev jätteblöt när vågorna skvätte upp på henne.


Jag och solnedgången


Island 2009



Jofridur






Jag och Linnea klättar på sten



Jag och Jofridur


När vi kom hem så satt Helga i hettepotten så Gisli slängde sig i potten med. Nu ska vi sova för jofridur ska till skolan imon!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0