igår

Igår kväll åkte vi till gudny och tittade på hennes gård. Jag körde bilen ända härifrån till Dalsmynni. Inte så långt men kul att köra bil igen! Vi fick träffa Atli och katten Maximus och leka lite med Aron. Sen kollade vi på hennes häftiga höns som är prickiga och massa roliga färger. Hon har även 3 hundar Lotta. Birta och Pila tror jag den sista heter. Jättekul att träffa hundarna igen, dom är alltid lika glada och galna! Sen fick vi titta på alla lammen och fåren + alla kossorna och kalvarna.
LInnea berättade att Helga som är så lung, tydligen hade vart en jävel på slägga igår. Brutal och skoningslös, när de skulle sätta ner stolp. haha lite roligt, kan man inte tro om Helga.

Här kommer lite bilder från hettepotten i lördags


Jag vid hettepotten



Linnea i hettepotten



Jag i hettepotten

Har ingen aning om vad vi ska göra idag men Gisli kommer hem ikväll så vi får la se vad vi kommer hitta på!
Det är regning och stormigt här som det brukar vara!

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser så skönt ut.

Har idag varit med din Lillan på kliniken men blev inte klokare av det röntgade igenom hela benet hittade inga fel utan frächa ben för en så pass gammal häst så vetrinären sprutade kortison i knä och hasled sen ska hon tillbaka om 10 dagar ingen verka kunna begripa vad som är felet alla bara ser att hon har så ont stackars Lillan kram kram tina

2009-05-11 @ 16:01:00
Postat av: Cathrine

Ser härligt ut. Mycke skoj man får va med om på Island. Får nog bli ett mål att åka till nån gång. Lägger din blogg som favorit på min så blir det smidigt att följa den.

2009-05-12 @ 19:24:49
URL: http://www.metrobloggen.se/cahrinebergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0