Igår

Orkade tyvär inte skriva mer sen igår kväll, var så trött så det blev bums ner i säng!
Gisli kom hem igår och välkomnade mig tillbaka med en bamsekram. Alltid lika trevligt tt träffa honom. Han är i väg varannan vecka och jobbar i en annan stad så man ser honom inte allför ofta.

Jag, Jofridur och Linnea tog oss en liten ridtur medan Gisli oh Helga åkte bort till Skogarnes och kollade till fåren och lammen. Det blev lite race som slutade med att jag blev sparkad på foten av hästen framför. Tur att man har stålhätta dojjor.

Sen när Gisli kom hem så skodde han lite hästar. Senare sen åkte vi till en släkting till Helga och kollade på Islenska idol. När jag kom in där så var det en kille dör som antaglign trpdde vi kände varandra. Remember me? How are you doing? haha ja fattade ingenting sen skratta vi allihop. Han hade antaligen lag hälften av sina tänder på köksbordet medan han åt för han var helt tom i munnen. Jisses.

Det bjöds på alla dess godsaker man bara kan tänka sig och en massa tjöt från islänningarna. Kan ju säga som så att svenska idol är ungefär 10 gånger större än här och svenskarna är nog ett folk som sjunger väldigt bra för här var det hälten skönsång hälften falsksång.

När vi kom hem var det bara at tgå och lägga sig direkt!





Draumar får skor av Gisli

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0