nedräkning

Nu börjar det bli nedräkning trill jag åker hem! Bara 9 dagar kvar. Börjar faktikst få lite hemlängtan. saknar min familj såklart! Kul att min mamma har hittat sidan med och att hon till och med föestod hur man gav en kommentar. Mamma är för go. Antar att pappa hjälpte henne lite! Saknar er mamma och pappa,och lillebror med såklart.


Glömde skriva igår, hade mycket att göra. Vi åkte till Stykkishólmuroch ordnade pass åt Jófríður så hon kan åka med hem. Sen när vi kom hem så fixade jag och Gudny bussbiljetter från stockholm till Jönköping med så vi hamnar på samma buss.

Idag har vi hållt på med hästarna hela dan. Nu när det bara är jag och Jófríður så tar det väldigt mycket längre tid. Synd att Linnea åkte hem så tidigt. Måste säga atta vi hade en hel del kul tillsammans och det ska bli kul att åka upp till henne i boxholm och hälsa på, och sen ska hon självklart komma ner till oss och hälsa på. Sen till hösten flyttar hon till Mullsjö för att plugga så då kommer vi bo nära! KUL!

Nu är  vi rätt trötta hela bunten här och ska strax gå och lägga oss.

godnatt godnatt

Emma


Kommentarer
Postat av: Din snygge moster

Du menar väl inte att du inte saknar mig!Härliga bilder du har tagit! Har du det bra? Vi saknar dig!Det verkar vara hemskt vackert. Hela familjen ska till Göteborg imorgon(mysa,gå på Liseberg, sova på hotell. Jag är hemskt stolt över dig Emma att du är så modig, du är inte lik mamma. Puss sköt om dig, alla hälsar!

2009-05-20 @ 20:07:45
Postat av: Marita

Hej Emma!

Du verkar ha varit med om mycket under dina veckor. Låter så härligt och du har fått jobba en hel del förstår jag. Och ridit såklart! Tänk...du är ju expert på ridning nu. Nu får du faktiskt komma hem till mig och rida när du kommer hem! Ha det så gott. Kram kram

2009-05-20 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0