På stan i Reykjavik

Idag har jag och Linnea gått hela dagen i ett varuhus i Reykjavik. Vi gjorde våra sysslor i morse och när vi kom tillbaka så hade Gisli ringt och sagt att vi skulle ta en dag i Reykjavik. Vi gjorde oss snabbt iordning och åkte iväg så fort gisli kom. Jag och Linnea blev avsläppta vid ett stort varuhus och Gisli och Helga sa att de skulle hämta oss vid 18.00 igen. Vi kollade runt och hittade lite av varje. Sen gick vi och åt på TGI Fridays, och det var skitgott och vi blev så mätta att vi höll på att spy båda två. Sen kollade vi runt lite till och jag lyckades hitta den fjärde boken i twilight serien, Breaking dawn. Så nu har jag alla böckerna.

Sen kom Gisli och hämtade oss och vi åkte till Seltjarnarnes och hälsade på Jofridurs bror, Guðmundur. Han bodde i en väldigt trevlig lägenhet med sin tjej. Sen fortsatte vi hemmåt och stannade vid KFC för lite mat. MUMS!

Nu har vi kommit hem efter en väsligt lång dag och jag är helt slut! ska försöka ta lite mer fina bilder att lägga upp imon!

Sassa, jag ska leta efter ett träns till dej så får vi se om jag hittar nåt bra! Annars lär jag väl komma hit snart igen så jag ta med mig din beställning då, men jag ska se vad jag kan göra! Ha det bra hemma Sassa och klappa din hästar från mig! Hör av mig om jag hittar nåt fint träns till dig!

Nu ska jag sova så fort jofridur vill kliva ut min säng! Sov gott alla hemma!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0