På väg hem

Nu sitter jag och Jofridur på bussen från Stockholm till Jönköping och det var sista bytet innan vi är hemma. Så om några timmar så är vi äntligen i Jönköping!!. Det har vart en lång resa som började 03.00 i morse. Jofridur flög för första gången och tyckte till och med at det var roligt. Nu ligger hon och sover som en gris i sitt säte jämte mig och har sovit hela bussresan än så länge.
Har haft värdens bästa arbete denna månaden och resan har vart 100%.
 
Här kommer de sista bilderna från island i sista inlägget för den här resan. Får se när jag åker nästa gång och då tar jag ju självklart upp bloggen igen, men tills dess får den vila!


Gisli polis. Han posade så gärna när han har polismunderingen på sig!



Birta



Lotta



Jag bär lotta



Trött häst









En glad Aron leker med min hand




Emma

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Sitter på tåget mellan stockholm-jönköping nu..klart du inte ska lägga ner bloggen..ses snart då..kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0