Roadtrip

Hemma nu efter en liten roadtrip till Borganes idag. Jag, Linnea och Jofridur åkte för att handla lite och bada!
Sassa, jag har köpt ett träns till dig. Det är med flätat vitt på både nosen och pannan! Jättefint var det.
Kul att hon som jobbar i hästbutiken kände igen mig från sist jag var här och frågade mej om jag vart där. haha rätt kul!
Jag köpte en mössa och Linnea köpte rullskor till sig och sin kompis. haha hon sa att de ska rulla till puben hemma med dom! ;)
Sen åkte vi och badade vilket var jätteskönt. Satt ute i vamt bubelbad i storm. haha det var skitgött. Sen spelade jag och Linnea vattenbasket men det gick sådär bra.

Nu gick precis sverige och island vidare till eurovision. Linnea hejar på rocksnubbarna med pudelhår! Gisli gillade verkligen sveriges bidrag och tyckte  att de var bäst.

Kul att bloggen har blivit så populär och att många publicerar den på sina hemsidor! Tackar vi absolut för. Alltid trevligt att många tycker det jag skriver om är roligt!


Nu har det blivit klart och planet är bokat. Jofridur följer med mig hem till sverige och stannar där en månad. Hon är lite nervös nu när allt är klart och frågar hela tiden om vad vi ska göra i sverige! Inte dåligt av en 13-åring att åka själv utan mamma och pappa så länge!

Nu ska vi slappa lite och titta på tv och kanske se en film eller så!

Så jag säger godnatt


Vackra ungston



Bästa vännerna. Villingur och en till snygg hingst med blåa ögon.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0