Söndag

Idag är det mindre än 5 dagar kvar till jag åker hem. Det har regnat till och från hela dagen och blåst väldigt mycket. Än så länge har jag och Jofridur bara vart inne hela dagen. Vi har läst och jag har försökt få henne att killa mej på ryggen. Lyckades väl sådär bra med det. Fick muta henne lite men det funkade. Sen har vi övat lite på hennes englska så nu är hon jätteduktig!
Nu kollar vi på I am Sam, Mycket bra och fin film!
Gisli och Helga åker runt och chippar hästar så vi har inte så mycket annat att göra.

Igår tog vi en lång ridtur och red till Gislis vänner som bor lite bortanför Hömluholt. När vi kom dit så tjötade de lite så som bara dom på island kan och vi fick grillspett och dricka medan vi väntade. Gästvänligheten är alltid härlig här måste jag säga. Isländskar är ett mycket trevligt öppet folk!

Trött häst rullar sig efter lång ridtur



Freyja


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0