Söndag

Då var det söndag igen. Idag har jag mockat stallet själv medan Linnea hjälpte Jofridur med läxor. Det var lite jobbigare än när vi gör det båda två. Lika bra att vänja sig för om en vecka så åker Linnea och då är jag själv att göra sysslorna. Sen kom Helga till stallet och så skurade vi väggarna inne i stallet. Är jäkligt trött i kroppen nu och mör efter gårdagens bravader. Nu är det min tur att hjälpa Jofridur med läxorna, som hon bara vägrar göra! Sen ska vi åka och hälsa på Gudny och Atli. Så får jag träffa hundarna, Lotta och Birta med som jag inte har träffat än.
Grattis till Emelie och Johan som nu har fått hem sin fina Fruma, tror att Johan och Fruma kommer passa jättebra tillsammans.


Fruma



Stigandi



Jag & Freyja



Gudny, Gisli och lille Aron



Aron och stolt mormor Helga

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0