sovmorgon

Idag fick vi sovmorgon jag och linnea medan Helga, Gisli oh jofridur åkte bort till lammen. Tyvärr så vaknade jag precis när de sulle gå ändå såjag fortsatte läsa min bok lite.
Idag är det finbesök i form av Jofridurs och Gudnys bror som ja adrig träffat, sen kommer det även nån annan snubbe som ska kolla på hästarna. Jag och linnea har storstädat hela stallet och mocat och sopat överallt, Jäkligt jobbigt men fint blev det.
För att göra dan lite mer festlig har de hämtat grillen så vi ska grilla ikväll och det bästa av allt, lagat hettepotten och gjort rent den. åhhh rätt gött att sitta i den ikväll när vi har sånt otroligt bra väder här, sol och bara lite vind. Får se om vi hinner med det kanske.

Nu sitter vi mest och fördriver tiden och väntar på gästerna.

Här har ni et roligt kort jag tog igår. Typ som i en skräckfilm - Fårens återkomst eller nåt sånt hahaha
kvälluppdatering kommer

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0