Stort Grattis

Vill ge ett stort grattis till Emma och Bettina som inatt fick ett väldigt vackert stoföl. Móska som alltid får svarta hingstar har nu fått ett isabellsto med bläs. Väldigt kul att höra och mycket stort grattis till er! Så nu har de två fina föl att visa upp i helgen när det kommer folk till avelsvisningen på vaggerydstravet.


Här är det söta fölet och Móska - Bild lånad av Bettina

Bettina har bjudit me Jofridur hem till sverige när jag åker och hon är verkligen jättesugen på att följa med. Helga är orolig för hur hon ska komma hem igen då ingen åker med henne då. Men nu tror jag att Helga har sagt att hon får åka nästa år. Gisli skämtade om att vi kunde sätta en stor skylt på Jofrdiur som det står Island på så får hon klara sig bäst hon kan hahaha. Han är för rolig!

idag efter skolan så kommer Jofridur inte hem utan hon ska på kalas och sova över så det kommer bli lite tomt ikväll utan någon som retas och stimmar
Ikväll är det idol igen och nu är det bara 3 kvar, alla tjejer och det är spännande spännande. Får se vad som händer ikväll, vem som åker ut.

Johanna jag hoppas att du är taggad för BUGRUN! Jag håller på att fixa lite musik till det iallfall. Linnea lyssnar mycket på glamrock och hon har en hel del goa låtar som skule passa fint till bugrun.

Hoppas att alla ha det bra där hemma och att ni tar hand om er!



Alla sadlar i stallet


Emma

Kommentarer
Postat av: linda

kom hem till mig nuuu. det är tomt utan dig.

2009-05-08 @ 22:46:42
Postat av: Tina

Ja du Móska chockade oss rejält men skam den som ger sig trägen vinner alltid men att det skulle bli allt på en gång hade vi inte räknat med ett sto har vi önskat oss i många år men en så fin färg med.

Kram

2009-05-09 @ 08:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0