trött trött

Nu börjar jag bli trött efter att ha ridit 4 turer med 4 olika hästar med Gisli. Det var väldigt roligt att rida med honom men nu är jag väldigt trött. Antar att jag kommer få en härlig träningsverk imon efter detta. Fick äntligen rida härlia vackra Freyja och hon var lika härlig som jag minns henne. Väldigt speciell häst men vilken otrolig skönhet.

Blev inget bad i hettepotten men Helga sa at det skulle bli nättre väder imon så att vi kunde bada då!- Jippie!
De som skullekolla på hästar kom väldigt sent så de fick aldrig se det nystädade stallet. De ska hämta en häst och rida in åt Gisli för han inte har tid själv. hon är jättesöt här kommer en liten bild på henne.



Ble väldigt glad ida när jag kom in efter ridturerna eftersom jag hade fått massa trevliga sms. ringde Johanna med och det var härligt att höra hennes ljuva stämma efter nästan en vecka nu. saknar er alla där hemma fast än vill jag inte komma hem. Trivs så otroligt bra och vil gärna komma hit igen och hoppas verkligen jag kommer göra det!

Nu sitter vi i soffan och kollar lite på nåt isländskt tv-programm, jag Gisli och Jofidurs bror. Linnea sover tror jag och Helga och Jofridur ska göra hennes danska läxa som hon hela tiden vägrar att göra. Så nu säger jag godnatt för idag så kommer jag med mer imon!

Ta hand om er alla hemma

Emma

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej emma! du verkar ha det jätte bra där borta. Kul att läsalite om vad du gör :). När är det du kommer hem till sverige igen? Ha det så jätte bra nu och njut!! pusskram ebba!

2009-05-04 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0