Tiden går fort

Goddag allesammans!
idag böjade vi dagen med att flytta hästar. Unghästarna skulle till en annan hage så alla sto som ska föla kunde gå själva.
Vill tacka alla som kommenterar bloggen, det är jättekul att se att n iäser den. Ni får gärna ställa frågor om ni undrar över något!

Vill även ge ett speciellt tack till Bettina som länkat till min blogg på sin hemsida- http://www.norrbackensislandshastar.se/

För att svara på Ebbas kommentar så har jag det absolut jättebra! Jag stannar här i en månad så jag kommer hem igen den 29 maj på kvällen. Hoppas du har det bra hemma med ebba och vi syns när jag kommer hem om jag kan lyckas ta mig ner till dig i lund! =)

Än så länge har vi inte gjort så mycket idag, Gisli håller på med en massa papper och telefonsamtal så vi väntar mest och se vad vi ska göra sen. Antagligen ska väl alla hästarna ridas
.



Här i mitten av flocken springer lille Villingur. Det var det enda kortet jag tog som man ser honom på. Inte så bra kort men ska försöka ta ett bättre nästa gång vi åker dit! Hoppas att ägaren- Emma kan se honom lite där på bilden iallafall!

Emma

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ser honom lite i alla fall Villingur

kram

2009-05-04 @ 16:32:00
URL: http://www.norrbackensislandshastar.se
Postat av: Emma

Lite ser man av honom har han blivit mer skimmel nu sen sist jag såg honom ha det så bra kram

2009-05-04 @ 19:00:46
Postat av: Marita

Hej Emma!

Gud var roligt att du är på Island igen och kul att kunna följa ditt äventyr!!! Tänk när vi låg och pratade på nätterna hemma hos Gudny om drömmen om att få komma tillbaka. Nu är du där! Blir lite avundssjuk faktiskt! Ha det jättebäst!

Kram Marita

2009-05-04 @ 19:08:08
URL: http://www.angalyckan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0